Koliko puta ste izgovorili ovakvu rečenicu? Svi imamo periode na poslu koji su manje ili više zahtjevni, ali ponekad se dogodi situacija kada nam se čini da ništa ne stižemo, bez obzira kako naporno ili koliko dugo svakodnevno radili.
To može biti vrlo frustirajuće, pogotovo kada shvatite da većinu vremena i energije ne trošite na svoju primarnu djelatnost, već na dosadne, ponavljajuće administrativne poslovne zadatke, koji neće doprinijeti rastu poslovanja.
Ipak, bez obzira koliko dosadni i monotoni ti administrativni poslovi bili, oni su, ne samo nezaobilazni dio svakog poslovanja, već i vrlo bitan dio, stoga je važno da budu napravljeni točno i profesionalno.
Dobra je vijest da za ovaj problem postoji rješenje, a ono je vrlo jednostavno – delegiranje administrativnih poslova.
U nastavku vam navodimo nekoliko znakova po kojima možete vidjeti da li je za vaš posao pravi trenutak da razmislite o angažiranju administrativnog asistenta.
- Počeli ste griješiti u poslu
Možda ste propustili rok za dostavu dokumentacije ili ste zaboravili na važan telefonski poziv koji ste dogovorili sa potencijalnim klijentom. Ako su vam se takvi propusti počeli češće događati, bez obzira koliko pažljivo i odgovorno radite, možda je pravo vrijeme za angažiranje pomoći.
- Administracija vas koči u razvoju poslovanja
Kada ste počinjali svoj posao, imali ste vremena odgovoriti na svaki mail, napisati svaki dopis i voditi svaku evidenciju. Ali kako se vaš biznis razvija, situacija se mijenja. Ovakvi dosadni, svakodnevni zadaci su važni, ali vam oduzimaju previše vremena i energije i usporavaju vas u postizanju cilja – stvaranju vašeg posla iz snova.
- Nemate vremena za privatni život
Svi mi ponekad obavimo poslovni poziv nakon što dođemo navečer kući ili odgovorimo na mail ili dva prije spavanja. Ali nije dobro ako ste cijelo vrijeme na telefonu ili kompjuteru i radite čak i onda kada bi trebali provoditi kvalitetno vrijeme sa obitelji ili prijateljima.
Kako bi ostali zadovoljni i sretni, važno je imati ravnotežu između poslovnog i privatnog života.
Možda mislite da vaš posao ima koristi od vašeg prekovremenog rada, možda kratkoročno i ima, ali dugoročno to sigurno neće donijeti ništa dobroga, ni vašem poslu, a ni vama.
Za sve ove probleme, delegiranje uredske administracije je odlično rješenje.
Vidjeti ćete kako brzo će rasti vaš posao kada vrijeme i energiju usmjerite na vašu primarnu djelatnost, a popratnu administraciju delegirate profesionalnim i stručnim osobama.
Javite nam se kako bi zajedno našli najbolje rješenje za vaš posao!