Call : +385 91 566 3423

Blog

Blog

Kako virtualni asistent prati vrijeme utrošeno na određeni posao?
Admin 16. ožujka 2022. Nema komentara

U posljednje vrijeme mnogo se piše i govori o virtualnim asistentima, o tome tko su oni uopće i što rade te kako svojim uslugama pomažu drugim poduzetnicima u rastu i razvoju njihovog poslovanja kao i povećanju njihove profitabilnosti. Jedno od čestih pitanja koje dobijem kada razgovaram o poslu virtualnog asistenta sa onima koji još nisu […]

Read More
Kako je moguće da angažiranjem virtualnog asistenta ustvari štedite novac?
Admin 3. veljače 2022. Nema komentara

Jasno mi je da vam ovaj naslov možda nema smisla, jer kako možete uštedjeti novac, ako angažirate virtualnog asistenta i plaćate ga za njegove usluge, što je naravno novi trošak kojeg do sada niste imali. Ali razmislite o ovome: Kao mikro ili mali poduzetnik ili obrtnik vjerojatno ste samozaposleni ili imate 2-3 zaposlena djelatnika. Vjerojatno […]

Read More
Kako vam virtualni asistent može pomoći kod organizacije i pripreme poslovnog sastanka
Admin 11. siječnja 2022. Nema komentara

Ako ste se pripremali za bar jedan poslovni sastanak u životu, bilo sa potencijalnim klijentima, trenutnim klijentima ili pak poslovnim suradnicima, onda znate koliko je vremena potrebno utrošiti na kvalitetnu organizaciju sastanka ili pripremu za sastanak. Organizacija i priprema za poslovni sastanak uključuje sve pripremne radnje za održavanje sastanka, ali posao tu nije gotov. Održavanje […]

Read More
Koje dijelove mora sadržavati poslovni dopis
Admin 8. veljače 2021. Nema komentara

Poslovni dopis je važan oblik poslovne komunikacije, a koristi se u pisanoj komunikaciji između pojedinaca, tvrtki, državnih i drugih institucija, banaka i sl. Dopis mora sadržavati određene dijelove, obzirom da je to prilično formalan oblik poslovne komunikacije, a uz to što mora sadržavati određene dijelove, a koje ćemo dalje u tekstu nabrojati, mora biti jednostavan, […]

Read More
Zašto mali poduzetnici ne delegiraju i koje su posljedice takve odluke za njihov biznis
Admin 29. siječnja 2021. Nema komentara

„Željela bih delegirati posao nekome, ali ja najboljem poznajem svoj biznis i napraviti ću to bolje i brže nego netko drugi, pa je jednostavnije da sve ipak odradim sama.“ Puno puta smo ovakve ili vrlo slične rečenice čuli od poduzetnika kada je razgovor krenuo u smjeru delegiranja posla. Istraživanja su pokazala da je sposobnost delegiranja […]

Read More
Tko su, zapravo, virtualni asistenti?
Admin 21. siječnja 2021. Nema komentara

Dobra vila koja vodi brigu o svim vašim zadacima, Superheroj koji vam pomaže pobjediti u borbi sa odgađanjem poslova ili Tajno oružje vašeg biznisa koje pretvara vaše ideje u stvarnost. ? Ovo su samo neki od kreativnih opisa kojim virtualni asistenti opisuju svoj posao, odnosno opisuju na koji način pomažu svojim klijentima. No, bez obzira […]

Read More
Najvažnije osobine koje mora imati dobar virtualni asistent
Admin 18. listopada 2020. Nema komentara

Kada angažirate usluge virtualnog asistenta, odnosno outsourcate dio svog poslovanja stručnoj osobi koja pruža usluge na daljinu, to činite kako bi dobili stručnu podršku u poslovanju, povećali produktivnost i profitabilnost svog biznisa, te uštedjeli vrijeme, novac i energiju. Zvuči odlično, zar ne? Ali ako želite maksimalno iskoristiti sve benefite koje bi mogli imati angažiranjem virtualnog […]

Read More
Znate li razliku između virtualnog asistenta i zaposlenika?
Admin 23. rujna 2020. Nema komentara

Do sada ste već sigurno čuli za virtualne asistente i način na koji obavljaju svoj posao. (Ako niste, možda najjednostavniji opis virtualnih asistenata – to su ljudi koji pružaju svoje usluge na daljinu. Što se tiče vrste poslova koje obavljaju, najčešće se tu radi o raznim administrativnim poslovima, ali virtualni asistenti mogu biti specijalizirani i […]

Read More
Radite li pauze?
Admin 15. kolovoza 2020. Nema komentara

Je li vam je ovo poznato? Sjeli ste za svoj radni stol oko 9 sati ujutro, počeli ste odgovarati na mailove, obavljati telefonske pozive, napisali ste par dopisa ili izvještaja i niste se ni okrenuli, a već je 15 sati. Niste ni ručali, jedva da ste uopće ustali od radnog stola. Znate li koliko je […]

Read More
Kako pravilno napisati poslovni e-mail
Admin 8. kolovoza 2020. Nema komentara

Možda ste pročitali naslov ovog članka i pomislili kako vam za pravilno pisanje poslovnog e-maila ne trebaju savjeti, obzirom da ih u svakodnevnoj poslovnoj online komunikaciji primite i pošaljete na desetke, bilo da se radi o komunikaciji sa klijentima, kolegama ili nadređenima ili pak raznim institucijama. Ipak, nije na odmet prisjetiti se nekoliko jednostavnih i […]

Read More